A koronavírus-járvány veszély és a kormányzati rendkívüli intézkedések hatása az ügyfélszolgálatunkra és ügyintézésünkre

2020. március 27.

A koronavírus-járvány veszély és a kormányzati rendkívüli intézkedések az ügyfélszolgálati tevékenységünkre és az ügyintézésünkre is hatással van.  A különböző korlátozások a biztonság és az egészség védelmét szolgálják, de ez mellett mindent megteszünk tagjaink hatékony kiszolgálása érdekében.

2020. március 27-ei intézkedésünk és közzétételünk:

„Ügyfélszolgálat a kijárási korlátozás ideje alatt”

A Kormány 71/2020. (III.27.) Korm. rendelete alapján 2020. március 28.-április 11. között a lakóhely, a tartózkodási hely, illetve a magánlakás elhagyására meghatározott alapos indokkal kerülhet sor. A rendelet alapján március 27. után is biztosítjuk az ügyfélszolgálaton a legszükségesebb esetben történő személyes megjelenés és ügyintézés lehetőségét. Az ügyfélszolgálat munkatársa azonban megtagadhatja az olyan ügyfél belépését, aki nem tudja megindokolni, hogy a legszükségesebb esetben kíván ott személyesen megjelenni.

 

2020. március 16-ai intézkedésünk és közzétételünk:

„Koronavírus miatti rendkívüli intézkedések a Pannónia Nyugdíjpénztárnál”

A koronavírus miatt kialakult helyzetre és a Kormány által elrendelt országos veszélyhelyzetre tekintettel ügyintézőink és tagjaink, ügyfeleink egészségének és biztonságának védelme érdekében 2020. március 16-ától újabb megelőző óvintézkedéseket vezettünk be:

  • Személyes és telefonos ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 8.00-16.00 óra között tart nyitva.
  • Telefonos ügyfélszolgálatunk ezen túlmenően, szerdai napokon 16.00-20.00 óra között is nyitva tart.
  • A személyes ügyintézés során ügyfélszolgálatunkon fokozott higiénés szabályokat alkalmazunk.
  • A papír alapú dokumentumok a beérkezés, személyes átvételt követően 168 órás karanténba kerülnek, ügyintézés ezt követően történik.

Pénztárunk fentiekkel együtt a zavartalan ügyintézésre törekszik és mindent elkövetünk annak érdekében, hogy tagjainkat érdemi szolgáltatáscsökkenés nélkül szolgáljuk ki.

Kérjük tagjainkat, hogy ezen időszakban válasszák a telefonos ügyfélszolgálatot, illetve az elektronikus üzenőrendszerünket és a postai utat. A kizárólag személyesen intézhető ügyekben természetesen ügyfélszolgálatunk nyitva áll, de amennyiben annak kockázatát nem kívánják vállalni, lehetőség szerint azt halasszák későbbre.

Megértésüket és együttműködését előre is köszönjük!