Árfolyamok

Magánnyugdíjpénztár

Klasszikus
Kiegyensúlyozott
Növekedési

Önkéntes nyugdíjpénztár

Klasszikus
Kiegyensúlyozott
Növekedési

Árfolyamok lekérdezése >

Pannónia Nyugdíjpénztár, a CIG partnerség tagja

A CIG partnerség bemutatása
 

További tagok a partnerségben:

 

Elérhetőségek

Személyes és telefonos ügyfélszolgálat:
1072 Budapest, Nyár u. 12.

(1)-478-4000
(1) 322-6022
(1) 322-7017
(40) 200-552 (csak vidékről hívható)
Fax: (1) 322-2675

Hétfő, kedd, szerda 8:00-16:30
Csütörtök Telefon plusz
(1-478-4000)
8:00-17:00
17:00-20:00
Péntek 8:00-16:00

Adószám:
18067879-2-42

Bankszámlaszám:
Önkéntes pénztár:
UniCredit Bank 10918001-00000129-05831007

Hírlevél

Belépés - Tagoknak

A Magánnyugdíjpénztári Ügyfélkapu 2014. március 1-jén leállításra került.

 

Az ügyfélkapus oldalra történő belépés vagy kilépés zavarai egyes böngészőkben

Az ügyfélkapu fejlesztései miatt - az internetes böngészőtől függően - előfordulhatnak belépési és kilépési problémák (zöld hátterű képernyő jelenik meg, kilépési gomb nem látható). Ezen problémák technikai jellegűek, megoldás az internetes böngésző frissítése, pl "Frissítés" gomb vagy "Frissítés nyil", "F5" gomb megnyomásával. Ekkor a korábban letöltött elemek törlődnek a gépről és az aktuális oldal jelenik meg.

Pénzmosás elleni azonosítás állapot lekérdezés

Az önkéntes nyugdíjpénztárban a pénzmosás elleni törvénynek megfelelő azonosítás állapota (azonosított, nem azonosított) megtekinthető az "Alapadatok" között. Az "Azonosító okmányok" blokkban a nyilvántartott okmány számok szerepelnek. Ugyanitt a "Pénzmosás elleni azonosítás" mezőben "pipa" szerepel a személyesen már azonosított tagoknál. A "Dokumentumok" között a személyes azonosítást tanúsító "Azonosítási adatlap" dokumentum letölthető.

Tekintettel a Pénztárhoz beérkező több ezer Azonosítási adatlapra, a pénzmosás elleni azonosítás ténye több lépcsőben (időben szétválva) kerülhet rögzítésre:

1. A személyes azonosítás ténye (ekkor a piros "Pénzmosás elleni azonosítás" mezőben "pipa" jelenik meg).

2. Az "Azonosítási adatlap" szkennelése, amely után a "Dokumentumok" között a személyes azonosítást tanúsító "Azonosítási adatlap" dokumentum letölthető.

3. Az "Azonosítási adatlap"-on szereplő új adatok (pl. cím, okmány számok) rögzítése. Ekkor az "Alapadatok" között a közölt adatok már aktualizálásra kerülnek.

Dokumentumok megtekintése, letöltése

Az "Alapadatok" menüben a "Dokumentum" blokkban letölthető dokumentumok egy része pdf dokumentum, amely automatikusan letölthető ill. megnyitható (amennyiben a a gépen pdf olvasó telepítve van).

Egyes dokumentumok csak letöltés után tekinthetők meg. A letöltést követően "tif" kiterjesztéssel kell ellátni a letöltött fájlt, amely bármely képnéző programmal megnyitható.

 

Általános tájékoztatás az önkéntes nyugdíjpénztári ügyfélkapu működéséről

  1. Az önkéntes nyugdíjpénztári portálba történő belépéskor „Azonosító”-ként a tagsági azonosítót szükséges megadni, „PIN kód”-ként a portálhoz használt jelszót kell megadni. Akinek nincs jelszava vagy elfelejtette azt, a pénztári nyilvántartásban korábban már regisztrált e-mail címének megadásával igényelhet új jelszót. Ettől eltérő e-mail címre a rendszer nem küld jelszót. Ezért ha a jelszót nem kapta volna meg az igénylést követő 24 órán belül, kérjük az e-mail cím egyeztetés miatt vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. Amennyiben a pénztári nyilvántartásban nem található bejegyzett e-mail címe, e-mail cím regisztrálása a személyes vagy telefonos ügyfélszolgálaton lehetséges. Ez a Tagok biztonságát szolgálja és az illetéktelen hozzáférések kockázatát csökkenti.
  2. Az önkéntes nyugdíjpénztár nyilvántartása a portálban 2012. július 1-jével indult, ezért az egyéni számla az előtti forgalmi adatai nem érhetők el. Az egyéni számla lekérdezése: Egyéni számla összesítőben az aktuális egyenleg, ezen belül tőke és hozam egyenleg látható. Az egyenlegek tartalmazzák a 2012. július 1-jei nyitó állapotot és az azóta bekövetkezett változásokat (befizetések, kifizetések). Az egyéni számla az egyéni számlán jóváírt befizetéseket tartalmazza és nem tartalmazza a Pénztárba beérkezett, az ún. függő számlán lévő, de az egyéni számlán még jóvá nem írt tételeket.
  3. A lekérdezést a már szolgáltatási stádiumban lévő tagjaink is használhatják, ők a szolgáltatási számla menüpontban kérdezhetik le aktuális egyenlegüket.
  4. A rendszer kizárólag tájékoztatási célokat szolgál. Az ott megjelenő adatok a pénztári nyilvántartó rendszerben tárolt adatokon alapulnak.

  5. A rendszerben megjelenő pénzügyi adatok a pénztár által könyvelt tételeket tartalmazzák. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy a pénztár könyvviteli folyamatai a jogszabályi előírások betartásával zajlanak, így bizonyos esetekben a pénzforgalom és könyvelés időbeli eltérése miatt az adatok csak tájékoztató jellegűek. A pénztárnál zajló könyvelések a rendszerben gyakorlatilag valós időben jelennek meg, így adott esetben két egymást rövid időszak elteltével követő lekérdezés is eltérő eredményeket mutathat, ha eközben bármilyen könyvelés történt az egyéni számlákra. A pénztárnál egy adott pénzügyi év zárásának jogszabályi határideje a tárgyévet követő év május 31., így ezen időpontig a könyvelések még folyamatosan zajlanak az adott évre vonatkozóan. Ez egyben azt is jelenti, hogy az adott évre vonatkozó adatok is csak ezt követően válnak véglegessé.

  6. A rendszer tájékoztató jellege miatt a lekérdezés során megadott adatok alapján a Pénztárral szemben semminemű követelés nem támasztható, a pénztári elszámolások, igazolások kizárólag a Pénztárban működő ügyviteli, könyvelési rendszer alapján készülnek, amelynek az internetes rendszer nem része.

 

A portál működésével kapcsolatos észrevételeiket, javaslataikat kérjük, hogy a szokásos csatornákon juttassák el a Pénztárhoz (ügyfélszolgálat vagy az Elérhetőségek sávban található Üzenet az ügyfélközpontnak menün keresztül)

Kérjük, a pénztári megtakarításaival kapcsolatos döntéseit körültekintően hozza meg, azelőtt telefonon vagy levélben is tájékozódjon a pontos nyilvántartási adatokról.

 

Pannónia Nyugdíjpénztár

Oldal tetejére